ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, καλώντας στο 210-8056116 ή με αποστολή e-mail στο sales@anonima.gr.  Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  • Μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης anonima.gr 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.
  • Mέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευής 9πμ – 7μμ στο 210-8056116.
  • Mέσω email στο sales@anonima.grαναγράφοντας τον κωδικό του κάθε προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε, μαζί με τα στοιχεία σας. Το τμήμα πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.

Το Anonima είναι οργανωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε η πλοήγησή σας στις κατηγορίες των προϊόντων μας να είναι απλή. Τα φίλτρα θα σας διευκολύνουν με στόχο να βρείτε εύκολα και γρήγορα ακριβώς το είδος που ψάχνετε!

Μόλις βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, πατήστε το μικρό εικονίδιο με το καροτσάκι και το είδος προστίθεται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας.

Στη συνέχεια σας δίνεται η επιλογή είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και άλλα προϊόντα στο καλάθι αγορών, είτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγοντας το σύνδεσμο ολοκλήρωση αγορών.

Επιλέξτε τον σύνδεσμο TAMEIO και συμπληρώστε τα στοιχεία λογαριασμού

Η αγορά σας ολοκληρώθηκε σε τρία απλά βήματα.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ

Παραλαβή με την SPEEDEX εταιρία ταχυμεταφορών

Αποστολές Ελλάδα

Για όλες σας τις αγορές για πληρωμή του ηλεκτρονικού καταστήματος anonima.gr ,είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τράπεζα είτε με αντικαταβολή η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ, εφόσον η παραγγελία σας ξεπερνά τα €49.

• Για παραγγελίες κάτω των 49€ η χρέωση θα είναι 3,5€ .

• Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής η χρέωση θα είναι 2€ .

Η επεξεργασία των παραγγελιών σας ξεκινά το πρωί στις 9.00 της εκάστοτε μέρας. Η ετοιμασία τους και η παράδοση τους στην εταιρία SPEEDEX γίνετε μία φορά την μέρα, με αποτέλεσμα να έχουμε την ταχύτερη δυνατή παράδοση των παραγγελιών σας.

Η παράδοση της παραγγελίας σας με προορισμό εντός του λεκανοπεδίου Αττικής λαμβάνει χώρα μέσα σε 1 εώς 3 εργάσιμες, για υπόλοιπους χερσαίους προορισμούς η παράδοση γίνεται από 1 εώς 5 εργάσιμες ημέρες και τέλος η παράδοση της παραγγελίας για νησιώτικους προορισμούς θα ολοκληρωθεί από 1 εώς 5 εργάσιμες ημέρες.

Αποστολές Κύπρου

Για αποστολές στην Κύπρο υπάρχει επιλογή για αερομεταφορά με κόστος 20 ευρώ και αντικαταβολή 5 ευρώ ή ακτοπλοϊκή μεταφορά με κόστος 12 ευρώ αντικαταβολή 5 ευρώ.

Τυχόν επιστροφές γίνονται με χρέωση μεταφορικών στον πελάτη.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00.

Εάν επιθυμείτε η παράδοση του δέματος να πραγματοποιηθεί συγκεκριμένες ώρες εντός τρίωρου (πρωινές: 09:00-14:00 ή απογευματινές: 14:00-19:00), θα προτείναμε για διευκόλυνσή σας να το αναφέρετε στο πεδίο σημείωσης που εμφανίζεται στο τελικό στάδιο “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” της αγοράς σας.

Εάν το πρόγραμμά σας είναι περίπλοκο επιλέξτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα σημεία εξυπηρέτησης SPEEDEX. Βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο παρακάτω σύνδεσμο. http://www.speedex.gr/branch.asp

Για τη δική σας καλύτερη ενημέρωση, όσον αφορά την αποστολή της παραγγελίας σας, το Anonima σας αποστέλλει μέσω email τον αριθμό αποστολής, τον οποίο τοποθετείτε στη σελίδα της SPEEDEX  ώστε να ενημερώνεστε σε ποιο ακριβώς σημείο βρίσκεται η παραγγελία σας και για τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

Θα θέλαμε τέλος να σας ενημερώσουμε ότι το Anonima δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων όταν στην διαδικασία υπεισέρχονται αστάθμητοι παράγοντες. Ενδεικτικά, δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις παράδοσης που οφείλονται, σε ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης – εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν τη διακίνηση των εμπορευμάτων. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε το ταχύτερο δυνατό μαζί σας για να συνεννοηθούμε για τη νέα ημερομηνία παράδοσης.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. Αντικαταβολή. Τα  προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με  courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής.

2. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners) οδηγείστε στον ασφαλή ιστοχώρο VIVA Payments , όπου και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται πίσω στο anonima.gr. Τέλος, η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την Viva.

3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για να πληρώσετε με κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, απλά πατήστε “Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό” στον τρόπο πληρωμής στο check-out. Θα σας εμφανιστούν οι λογαριασμοί για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, στείλτε μας το αποδεικτικό, μ’ ένα mail στο sales@anonima.gr έτσι ώστε να επισπευσθεί όσο περισσότερο γίνεται η παραγγελία σας.

4. Πληρωμή με POS και παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα ACS. Έχετε την δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με  POS και στον οδηγό της ACS που θα σας παραδώσει τα προϊόντα μας.

*Σημειώστε πως σε περίπτωση που δε λάβετε mail επιβεβαίωσης παραγγελίας (κοιτάξτε ακόμα και στα ανεπιθύμητα μηνύματα) επικοινωνήστε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει περαστεί η παραγγελία.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 Δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης, ενώ ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.

Δικαίωμα αντικατάστασης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο καταναλωτής να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Για λόγους υγιεινής, το δικαίωμα επιστροφής δεν περιλαβάνει μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:
(α) Επικοινωνία με την εταιρία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος, στο τηλέφωνο που βρίσκεται στη θέση “Επικοινωνία” του Διαδικτυακού Τόπου ή στο e-mail: info@anonima.gr
(β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 15 ημερών
(γ) Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.
Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού.